Entrevista a un professional

Cada setmana, aproximadament, es publica en aquest blog una entrevista a un company de feina que treballa en l’equip d’atenció primària de l’àrea.  Un professional de cap a peus, persones que donen el màxim de si mateix per atendre les necessitats de la ciutadania.Nuria_Erra

Avui li toca el torn a una de les metgesses que passen visita a Taradell; la Dra. Núria Erra.

  • Per què vas decidir ser metge?

Doncs la veritat és que no ho sé del cert…Quan era adolescent, a la meitat del BUP d’aleshores, em va aparèixer aquesta idea al cap, i ja no la vaig deixar.

  • Des de quant ets metge?

Em vaig llicenciar al 1999.

  • Des de quant estàs a l’EAP de Santa Eugènia de Berga

Ja fa una mica…a l’any 2000 vaig començar a fer alguna substitució esporàdica i al 2001 em vaig incorporar com a resident. I fins ara.

  • Què t’ha aportat com a persona ser metge?

Ser metge m’ha aportat un munt de coses: he crescut com a persona, m’ha ajudat a apropar-me a les persones, m’ha fet reflexionar molt respecte la vida, i també respecte la mort…El fet d’estar tant sovint davant de la malaltia et fa adonar de moltes coses…

  • Què és el que t’aporta més satisfacció de la teva feina?

Sens dubte, poder ajudar als pacients en el seu procés vital (en la malaltia, en el malestar emocional, social…). Quan he pogut resoldre un procés i el pacient n’està agraït, és dels millors moments de la meva feina.

  • Què canviaries de la teva feina?

Les llistes d’espera. Em desesperen…

  • Què creus que pensen els teus pacients, de tu?

Suposo que hi deu haver opinions per tot. M’agradaria que pensessin que sempre intento fer el millor per a ells.

  • Podries recomanar un llibre i una pel·lícula?

A mi em va agradar molt el llibre “El noi del pijama de ratlles”.

I una pel·lícula que em va impactar: “Bailando en la oscuridad”.

  • On aniries de viatge?

A tot arreu! He viatjat poc i em queden moltes coses per veure.

  • Quines aficions tens?

M’agrada llegir, passejar, ballar…però el que més m’agrada és fer el cafè amb les amigues. De totes maneres, afició més gran que tinc són les meves dues filles.

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Bloc Santa Eugènia de Berga. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

