Entrevista a un professional

Diuen que tenen la millor feina del món, la de l’inici. Endevineu de quin professional es parla?  Hi ha una dita que diu: dels descuits vénen les llevadores. Avui una de les llevadores de l’equip, l’Anabel Mayos contesta l’entrevista.

img_20170224_153516

  • Per què vas decidir ser llevadora?

    Vaig triar ser llevadora desprès dels naixements del meus dos fills. Vaig tenir una llevadora que em va ajudar molt i vaig veure que jo volia fer això mateix per altres dones.

  • Des de quant fas aquesta feina?

    Soc llevadora des de l’any 1983. Vaig començara treballar a l’Hospital de Granollers a Sala de Parts i també feia substitucions com llevadora a l’ ASSIR de Granollers

  • Des de quant estàs a l’EAP de Santa Eugènia de Berga? 

    A partir de l’any 2007 vaig venir a treballar a Vic a l’ ASSIR del Cap Osona i finalment des del 2009 vaig començar  a treballar a ABS Sta. Eugènia de Berga com llevadora rural.

  • Què t’ha aportat com a persona a ser llevadora?

    Ser llevadora per a mi es connectar amb la mare terra, està molt a prop de les dones, de la vida i de la mort i connectar profundament amb la maternitat, amb totes les etapes: etapa reproductiva, gestació, puerperi i menopausa

  • Què és el que t’aporta més satisfacció de la teva feina?  
    El que més satisfacció m’aporta la feina és el contacte amb les dones i mares i els seus nounats  i acompanyar-les en la seva experiència . Però tot això no ho podria fer sense l’ajut de tot l’ equip de profesionals amb els que treballo cada dia.
  • Què canviaries de la teva feina?  
    No canviaria la meva feina per cap altre
  • Què creus que pensen de tu la ciutadania amb la que tractes cada dia?
    Espero i desitjo que les dones que atenc cada dia es sentin ben ateses i acompanyades i que rebin la informació necessària per tenir cura  de la seva salut sexual i reproductiva
  • On aniries de viatge?  
    Que tal Nova Zelanda?
  • Em pots recomanar un llibre o una pel·lícula?  
    Un llibre que m’agrada : Els Pilars de la Terra.
    Una pel·lícula que m’agrada : El Senyor dels Anells.
  • Quines aficions tens?  
    Llegir i fer punt de creu. Però la millor es jugar amb les meves nétes

 

 

 

 

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Bloc Santa Eugènia de Berga. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

