Entrevista a un professional

La Mireia Bellvehí, adjunta i infermera de l’EAP Santa Eugènia de Berga participa de l’entrevista a un professional del nostre entorn

    • Per què vas decidir ser infermera?
  • Dins la meva família hi ha hagut gent dedicada al món sanitari, farmacèutics, infermers i també món de la docència, jo  vaig tenir clar  que el que m´atreia era el mon sanitari.
    • Des de quant ets infermera?mireia-bellvehi
  • Des del juny 1986
    • Des de quant estàs a l’EAP de Santa Eugènia de Berga?
  • Vaig tenir la sort de fer les meves practiques de primària al consultori de Taradell amb l´Herminia i va coincidir en el temps l´inici de la reforma d´atenció primària o sigui que vaig poder estar al principi d´aquesta ABS fins que en vaig treure les oposicions i vaig anar a treballar a ABS Montornes-Montmelo, desprès vaig treballar Roda de Ter i Manlleu i finalment amb un concurs de trasllat  fa 8 anys vaig tornar a ABS Santa Eugènia de Berga “no es loco quien a casa vuelve” em van dir els meus companys.
    • Què t’ha aportat com a persona ser infermera?
      Tot i que es considera que es una carrera de ciències, te molt de vessant humanística hi he pogut sempre fer molta formació en el àmbits que en motivaven i sempre he penasant que som un privilegiats pel fet de poder cuidar a les persones.
  •  Què és el que t’aporta més satisfacció de la teva feina?
  • Es la millor feina del món, el fet de poder estar amb contacte amb les persones i poder estar amb els seus processos vitals és molt gratificant i  oportunitat per créixer a nivell personal.
  • Què canviaries de la teva feina?
  • La burocratització del sistema, les reunions que no són productives, ara que estic a gestió a vegades el poc marge de decisió en qüestions importants, que a vegades es poden aconseguir però amb molt d´esforç.
    • Què creus que pensen els teus pacients, de tu?
  • Per la meva trajectòria professional i el fet d´haver estat a diferents ABS i diferents serveis,  pediatria, adults, urgències i gestió, m´agrada que quan en tornen a veure en un altre servei  en recorden com a professional. Cada cop que he estat amb els diferents serveis sempre he procurat tenir la màxima implicació i disfrutar amb la feina.
    • On aniries de viatge?
  • Tinc pendent un viatge a Venecia amb el meu marit i els meus fills per celebrar els meus 50 anys.
    • Em pots recomanar un llibre i una pel·lícula?
  • Llibre són seguidora de l´obra de Salvador Pániker. Pelicul.la Memòrias d´Africa.
    • Quines aficions tens?
  • Senderisme , cinema , lectura  fa uns 2 anys   que faig ” el camino de Santiago”,  tot el que sigui compartir bones estones amb els meus amics i família.
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Bloc Santa Eugènia de Berga. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

