Professionals de Santa Eugènia

Aquesta setmana toca la Dolors Molas, administrativa del consultori de Sant Julià.

dolors

Per què vas decidir ser administrativa en un consultori de salut

  • Per casualtita: acabava de deixar una feina que no tenia res a veure amb sanitat  vaig saber que es feien uns exàmens per entrar a fer substitucions als consultoris de la comarca d’Osona vaig fer-los i ja em varen donar feina de substitucions a l’ambulatori de Vic.

Des de quant fas aquesta feina?

  • Des de l’any 1991, fa 25 anys.

Des de quant estàs a SEB?

  • Fa 20 anys.

Què t’ha aportat com a persona ser administrativa d’un centre de salut?

  • Coneixer molt el Sistema Sanitàri Public que té el valor de ser igualitari per a tothom i poder  treballar-hi amb compromis, ganes,il.lusió i esforç perquè aquest servei sigui de qualitat.

Què és el què t’aporta més satisfacció a la feina?

  • El tracte amb la gent la bona relació amb els companys  i com que m’agrada la meva feina en general totes les tasques que en sóc responsable.

Què canviaries de la teva feina?

  • Tenir un format de taulells que permetés mantenir  la confidencialitat. Poder escoltar  i atendre mes bé als pacients sense tantes interrupcions telefòniques Algunes gestions,tràmits o registres que em semblem  duplicats i no se ben bé què aporten.

Què creus que pensen de tu la ciutadania amb la qual tractes cada dia? Que sóc la primera persona que troben quan entren  al consultori, una més d’un equip de professionals que treballem  el dia a dia per a poder  oferir  a la población  un servei accessible, proper i com deia abans de qualitat.

On aniries de viatge?

Ara mateix  Roma: repetiria!!!!

Em pots recomanar una llibre i una pel·lícula?

  • El curios incident del gos a mitjanit.
  • Dersu Uzala

Quines aficions tens?

  • M’agrada passar estones amb la familia i amb  els amics.M’agrada el mar i la muntanya:passejar i caminar. M’agrada badar en una terrassa, en un mercat en un carrer qualsevol… I ara sobretot,sobretot m’agrada quedar-me embadalida  mirant què fa el meu  net d’un mes i mig.
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Bloc Santa Eugènia de Berga. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

