Coneixent els professionals que tenim a prop

Continuem amb la iniciativa de les entrevistes iniciada la setmana passada. Avui és el torn de la Sra. Maria Espadamala, odontòloga de l’equip.

    • Per què vas decidir ser odontòloga?

Tenia clar des de petita que m’interessava el món sanitari, però no va ser fins a 3r de BUP que vaig decidir triar odontologia.

foto

  • Des de quant ets odontòloga?

Em vaig llicenciar el 2004

    • Des de quant estàs a l’EAP de Santa Eugènia de Berga?

Sóc a l’equip des de 2015 després de treballar més de 8 anys a Manlleu.

    • Què t’ha aportat com a persona ser odontòloga?

Aprendre a tractar amb persones, entendre els seus temors ( freqüent a la meva consulta)  és una part important de les feines sanitàries.

    • Què és el que t’aporta més satisfacció de la teva feina?

Sobretot la part preventiva i conservadora que fem amb els nens i on pots veure l’evolució cap a millor.

    • Què canviaries de la teva feina?

M’agradaria que es dediquessin més recursos econòmics a la part preventiva i comunitària de l’odontologia a primària, ja que en la població adulta les prestacions són  limitades.

  • Què creus que pensen de tu, els teus pacients?

Crec que pensen que em preocupo per la seva salut i sovint em diuen que “dono molta informació”, suposo que això és bo 🙂

  • On aniries de viatge?

                  M’agradaria visitar algun país d’Àfrica negra ja que Àfrica és un continent que he visitat molt poc.

  • Ens pots recomanar un llibre i una pel·lícula?

Em va encantar un llibre dur, però molt bonic que parla de la vida a l’Afganistan es diu “ El llibreter de Kabul”.

De pel·lícula per la seva bonica història i preciosa fotografia em quedo amb “·Amor bajo el espino blanco”.

  • Quines aficions tens?

                  M’encanta viatjar i ho faig tant com puc, també m’agrada  la música en directe, la fotografia i fer llargues caminades per la muntanya.

 

Aquesta entrada s'ha publicat en Bloc Santa Eugènia de Berga, Entrevista i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

