Coneixeu els professionals del vostre equip de salut?

L’equip d’atenció primària (EAP) de Santa Eugènia de Berga són una colla de gent que treballen junts, i alguns d’ells, des de fa molts anys. Atenen en horari de consulta i d’atenció continuada per tant accessibles a tota la població i a tot el territori; l’àrea bàsica de salut (ABS). La majoria d’ells sabeu com es diuen, quina categoria professional tenen i segurament us han atès alguna vegada. Però, en voleu saber més? aficions, curositats, manies…

A partir d’avui i periòdicament, s’oferirà des del blog una entrevista a un professional de l’equip.

Comencem amb directora de l’equip i directora tècnica de l’ACUT Osona: Sra. Anna Ribas, metgessa de família de la població de Folgueroles.

img_7435

  • Per què vas decidir ser metge?

– No ho vaig decidir: ja ho sabia. De petita no me’n recordo però d’adolescent ho tenir clar: volia ser metge. A la meva família no n’hi havíen de metges, però sabia quin era el meu camí, i quan vaig entrar a l’Hospital Clínic per estudiar vaig saber que allò era el que volia fer.

  • Des de quant ets metge?

-Sóc metge des del 1987

  • Des de quant estàs a l’EAP de Santa Eugènia de Berga?

– Sóc a l’equip des del 1990

  • Què t’ha aportat com a persona ser metge?

– He crescut com a persona. Treballar amb persones t’ensenya molt. Tothom, des de la humilitat més absoluta i passant per intelectuals reconeguts, tothom m’ha aportat vida. Quan acompanyes els pacients ens processos vitals un mateix també creix. Les persones demanen respostes, que els aconsellis, per tant cal estar preparat cada dia per donar-les.

  • Què creus que pensen de tu, els teus pacients?

-“Que me’n cuido d’ells”. Que els acompanyaré en tot el procés, arribem a on arribem.

  • Quines aficions tens?

– M’agrada caminar i la natura, en gaudeixo molt. M’agraden les tertúlies, les sobretaules. Ajuntar-nos tota la colla i “garlar”.

 

 

Aquesta entrada ha esta publicada en Bloc Santa Eugènia de Berga. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

